سه مزیت VoIP که باعث می شود خدمات بهتری به مشتری ارائه گردد

انتظار  می رود تا سال 2021 میزان خدمات ویپ بین الملل تا 140 میلیارد دلار افزایش یابد . ویپ تلفن همراه و وابستگی کمتر به خطوط قدیمی می توانند دو عامل مهم در این رشد باشند . در حال حاضر شرکت های مختلفی در حال سرمایه گذاری در زمینه ویپ هستند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند . این تکنولوژی باعث می شود شرکت ها روزانه به تماس های بیشتری پاسخ دهند و حتی در 24 ساعت شبانه روز با مشتریان در ارتباط باشند و در هزینه ها صرفه جویی شود .

ویپ در خدمات مشتریان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1- تکنولوژی VoIP  باعث می شود شرکت ها و سازمان ها تماس های بیشتری را در روز پاسخ دهند

با VoIP هیچ تماسی بی پاسخ نمی ماند . سیستم ویپ قابلیت این را دارد که تماس های ورودی مشتریان به شخص مورد نظر متصل شود این امر مشکلات مربوط به خدمات دهی به مشتریان را بسیار کم می کند و میزان رضایت مشتریان بسیار بیشتر می شود .

سازمان ها و شرکت های خدمات دهنده با استفاده از تکنولوژی VoIP می توانند خدمات خود را برون سپاری (Outsource) نمایند تا شرکتی دیگر در منطقه زمانی دیگر بتواند حتی در شب پاسخ گوی نیاز مشتری باشد در نتیجه آن شرکت یک سیستم خدمات دهی تلفنی 24 ساعته در اختیار دارد .

ویپ می تواند بهروری سرویس دهی به مشتریان را به حداکثر میزان خود برساند . با توجه به این که صندوق صوتی باعث می شود زمان کمتری به هدر رود کارمندان می توانند روزانه به تماس های بیشتری پاسخ دهند .طبق تحقیقات انجام شده سازمان هایی که از ارتباطات یکپارچه بهره می برند ، روزانه 191 ساعت و سالانه 49660 ساعت زمان ذخیر می کنند .

2- VoIP به سازمان ها این امکان را می دهد که با مشتریان تعامل بیشتری داشته باشند

خدمات دهی به مشتری در هر کسب و کاری امری بسیار مهم و ضروری است . پیش بینی می شود تا سال 2020 هزینه خدمات دهی از خود محصول اصلی بیشتر  شود و خدمات دهی خوب می تواند به عنوان فاکتوری بسیار مهم جهت وجه تمایز برندها مطرح شود . علاوه براین 86 درصد از مشتریان بابت خدمات مناسب ، حاضر به پرداخت هزینه بیشتر می باشند .

ویپ به سازمان هایی که با خدمات دهی به مشتریان مشکل دارند ، بسیار کمک می کند . ویپ می تواند با نرم افزار سرویس دهی به مشتری یکپارچه شود تا کارایی خدمات دهی به مشتری بیشتر شود. زمانی که مصرف کننده با شرکت تماس میگیرد ، کارمندان پاسخگو می توانند تعاملات قبلی مشتری رو چک کنند و در همان زمان اطلاعات را بروز کنند.

بر خلاف سیستم سنتی ، کارکنان اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود دارند که منجر به حل سریعتر مشکل می شود و از درگیری و شکایات مشتریان جلوگیری به عمل می آید . VoIP به سازمان ها این امکان را می دهد که در طول 24 ساعت شبانه روز با مشتریان خود در ارتباط باشند .

موارد فوق فقط محدود به تماس تلفنی نمی شود و برخی سرویس های VoIP قابلیت برقراری ارتباط از طریق SMS و یا پلتفرم هایی مانند Whatsapp و یا Facebook Messenger را دارند .

3- VoIP موجب صرفه جویی در هزینه های مدیریت خدمات مشتری می شود

ویپ باعث صرفه جویی هزینه در خدمات گوناگونی می شود . اپراتورهای پاسخ گو به مشتریان می توانند در خانه کار کنند که این مورد می تواند هزاران دلار به نفع شرکت باشد . شرکت هایی که از طریق ویپ دورکاری را برای کارمندان خود فراهم می نمایند نه تنها خدمات خوبی به مشتری ارائه می دهند بلکه هزینه هایی از جمله لوازم اداری ، خدمات رفاهی کارمندان و ... را کاهش می دهند . شرکت Dell از طریق دور کاری 39.5 میلیون دلار در هزینه های شرکتش صرفه جویی داشته است .

شرکت ها و سازمان روی قبوض تلفن هم می توانند صرفه جویی داشته باشند . به جای ارتباط با مشتریان از طریق خطوط سنتی آنالوگ می توان از طریق سرویس ویپ با مشتریان ارتباط برقرار نمود که بسیار ارزان برای شرکت ها تمام می شود . به طور متوسط هزینه ارتباط تلفنی با استفاده از فناوری VoIP ماهانه حدود 25 دلار است که در مقایسه با 50 دلار خطوط آنالوگ بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد .

به طور خلاصه تکنولوژی VoIP یک ابزار قدرتمند برای ارتباط با مشتریان و سرویس دهی می باشد که امکان پاسخ دادن به تماس های بیشتری را نسبت به سیستم تلفنی سنتی می دهد با مشتریان تعامل بیشتری خواهید داشت و در هزینه ها صرفه جویی می شود .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 41258000

 www.Persianvoipshop.ir

   سپهر ارتباط گویا