چرا هنوز برخی شرکت ها نگران استفاده از VoIP هستند ؟        

تصمیم گیری برای تغییر از سیستم تلفن سنتی به VoIP می تواند بسیار سخت باشد . این امر برای شرکت هایی که تجربه ای از ویپ و کاربردهای تجاری آن ندارند ، بسیار دشوارتر است . به همین دلیل نگرانی از تغییر در این شرایط امری طبیعی است.



اما واقعیت این است که هرچه دیرتر به سیستم تلفن ویپ روی آورید ، مجبورید ارتباطات خارجی و داخلی شرکتتان را با سیستمی سنتی که در حد انتظار و قابل قبولی نیست ، ادامه دهید .  

در اینجا دلایل اصلی و مهمی که شرکت ها باید به سمت VoIP روی بیاورند را بررسی می کنیم . همچنین راه کارهایی ارائه خواهیم داد که از نگرانی های شرکت های برای تغییر به سمت ویپ کاسته شود .

 

ترس از تکنولوژی جدید

به جرات می توان گفت اکثر کسب و کارهایی که به ارتباطاتی پایدار و قابل اطمینان نیاز دارند سیستم ارتباطی خود را به ویپ تبدیل کرده اند . یکی ازدلایل اصلی کسب و کارهایی که هنوز به سمت ویپ روی نیاورده اند ، عدم تمایل به پیشرفت می باشد که دلیل آن هم هزینه مالی و زمانی است که باید صرف آموزش کارمندان  جهت استفاده از تجهیزات ویپ شود .

اما واقعیت درست برعکس است . با پیشرفت های صورت گرفته ی سال های اخیر در تکنولوژی ویپ یادگیری و استفاده از تلفن های ویپ از همیشه آسان تر شده است . برقراری تماس با سیستم ویپ در بیشتر موارد فرقی با تلفن های معمولی ندارد ضمنا برای کاهش هزینه تجهیزات ویپ می توان از مبدل هایی استفاده کرد که سیستم های تلفن معمولی را به ویپ تبدیل می کند .

 

هزینه بالای تجهیزات

معمولا هزینه تجهیزات VoIP در بودجه های شرکت ها در نظر گرفته نمی شود که خود باعث جلوگیری از پیشرفت ارتباطات شرکت می شود . اما باید در نظر داشت که هزینه سیم کشی ، سرویس و نصب سوییچ ها ، ترمینال ها و خدمات بعدی تلفن آنالوگ معمولی برای یک ساختمان با 100 کاربر خیلی بیشتر از راه اندازی سیستم تلفن VoIP می باشد . باید در نظر داشته باشید راه اندازی یک تلفن آی پی برای یک کاربر جدید بسیار راحت می باشد و در زمان بسیار کوتاهی می توان داخلی های جدید را راه اندازی نمود . همچنین می توان به جای نصب تلفن سخت افزاری از تلفن نرم افزاری روی کامپیوتر کاربران استفاده کرد که بسیار مقرون به صرفه می باشد .

 

تصمیم برای تغییر از تلفن آنالوگ معمولی به سیستم تلفن VoIP همیشه برای شرکت های مختلف در مقیاس های مختلف روند افزایشی دارد استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات وابسته به شبکه و اینترنت تبدیل به امری اجتناب ناپذیر شده که شرکت ها و کسب و کارهای مختلف برای پیشرفت در این امر با هم رقابت می کنند . اما سوال اصلی این است که شما به عنوان صاحب یک تجارت چه برنامه ای برای پیشرفت تجارت و کسب و کار خود دارید و  با استفاده از تکنولوژی روز کجای بازار قرار خواهید گرفت.

 

 

در واقع VoIP نه تنها به تکنولوژی ترس آوری نیست بلکه برای توسعه بهره وری ، کارآمدی ، صرفه جویی در وقت شما و کارمندانتان ، طراحی شده است . نکته مهم این است که بتوانید از VoIP  بهترین استفاده را نمایید و امکانات و ویژگی های  ویپ را بشناسید تا با توجه به نوع کسب و کار شما بیشترین کارآمدی و فایده را داشته باشد .

 

امروزه برای صرفه جویی در هزینه ها و بهره وری بیشتر بسیاری از سازمان ها به سمت تکنولوژی ویپ VOIP رفته اند از ویژگی و مزایای ویپ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

منشی دیجیتال (IVR), کنفرانس صوتی, پنل اپراتور, ضبط مکالمات تلفنی, گزارش گیری تماس های تلفنی, پیام صوتی (Voice mail), صف انتظار تلفن , تماس تصویری, امکان جابجایی, کاهش هزینه نگهداری, عذم نیاز به سیم کشی مجزا, امکان انتقال شماره داخلی تلفن و افزایش ظرفیت بصورت نامحدود نام برد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

41258000

www.Persianvoipshop.ir