جزئیات
مرکز تلفن نرم افزاری 3CX
3CX یک نرم افزار IP PBX کامل است که ارتباطات تلفنی یکپارچه ای را برای شما فراهم می آورد . این نرم افزار تلفنی می تواند برای هر مقیاسی از پروژه مورد استفاده قرار بگیرد و به تمام نیازهای شما از قبیل ارتباطات سیار ، Contact Center های پیشرفته و ویژگی های تلفنی دیگر پاسخ دهد . نصب ، راه اندازی ، مدیریت و پشتیبانی از این سیستم تلفنی به راحتی امکان پذیر است و با کمی دانش در زمینه VoIP می توانید مدیریت این سیستم تلفنی را انجام دهید .
3CX به عنوان یک نرم افزار کامل IP PBX امکانات کاملی را به شما ارائه می دهد :
- نصب ، راه اندازی و مدیریت آسان
- کاهش هزینه ارتباطات تلفنی
- ارائه ارتباطات سیار با استفاده از اپلیکیشن های IOS ، اندروید و همچنین سافت فون های وبی
- پشتیبانی از WebRTC Video Conference
- امکاناتی برای ارتقاء خدمات به مشتریان با استفاده از Click2Dial و Livechat
- امکان ارتباط و یکپارچگی با CRM های مختلف
- امکان راه اندازی به صورت Cloud
3CX مناسب برای هر بیزینسی با هر مقیاسی
3CX ویژگی و امکانات ارتباطی کاملی را در اختیار شما قرار می دهد مانند ویدیو کنفرانس ، اپلیکیشن های ارتباطی اندروید و IOS . امکاناتی برای افزایش بهره وری مانند چت ، whiteboard ، screen sharing و ... که به کارمندان این امکان را می دهد که با هم همکاری بهتری داشته باشند . همچنین مشتریان می توانند به سادگی و مستقیما از وب سایت شما با استفاده از LiveChat و Talk Plugin با شما ارتباط برقرار نمایند .
مدیریت 3CX
مدیریت 3CX بسیار ساده است . نگهداری و پشتیبانی این سیستم تلفنی نیز بسیار راحت می باشد و نیازی به پشتیبانی هر روزه ندارد . با استفاده داشبورد کاربردی که دارد می توانید تمام فرآیند ها و اتفاقاتی که در سیستم در حال انجام است را مانیتور و کنترل نمایید . به روز رسانی های مربوط به بخش های مختلف این سیستم به راحتی با چند کلیک نصب و راه اندازی می شود .
امنیت 3CX
به روزترین و پیشرفته ترین پروتکل ها و تمهیدات امنیتی جهت مقابله با حمله های مختلف در 3CX وجود دارد . در 3CX مدیریت و فعال سازی ویژگی های امنیتی بسیار ساده است . امکاناتی نظیر ایجاد لیست سیاه IP ، رمز نگاری SRTP ، ابزار تشخیص اتوماتیک حملات SIP ، راه اندازی تلفن ها از طریق HTTPS و SSL Conectivity . تمامی این امکانات با وب سرور بسیار امن ترکیب شده اند که دیگر جای هیچ گونه نگرانی امنیتی وجود نداشته باشد .
امکانات متنوع برای داخلی ها
تلفن های نرم افزاری برای ویندوز و MAC اپلیکیشن های IOS و اندروید و همچنین اپلیکیشن های وبی به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند . کابران به راحتی می توانند تماس بگیرند و یا به تماس ها پاسخ دهند ، وضعیت حضور همکاران خود را چک کنند ، زمانی را برای کنفرانس ها تعیین نمایند ، وارد یک web meeting شوند ، تماس ها را انتقال دهند و همه این کارها به راحتی قابل انجام می شود .
یکپارچگی با نرم افزارهای CRM
یکپارچگی با نرم افزارهای دیگر در 3CX بسیار ساده می باشد . میتوان 3CX را به CRM های مختلفی از جمله Salesforce ، office 365 و ... متصل نمود . در این شرایط کارمندان شرکت ها در زمان صرفه جویی قابل ملاحضه ای خواهند داشت ، همچنین با استفاده از Call pop-up بهره وری بهتری خواهند داشت . به علاوه موارد فوق با استفاده از 3CX Click2Dial برای chrome و Firefox کاربران در CRM و یا website می توانند شماره گیری نمایند .
کاهش هزینه ، افزایش سود
با ارتباط شعب مختلف خود می توانید هزینه تلفن را کاهش دهید . همچین کارمندانی که دور کاری می کنند نیز میتوانند از طریق این سیستم داخلی خود را داشته باشند . هزینه های مسافرت و ماموریت های کاری را می توان با استفاده از ویدیو کنفرانس خذف کرد . همچنین برای سیستم تلفنی خود نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت نیست و می توانید روی سرور های موجود به صورت Virtual سیستم تلفنی 3CX را راه اندازی نمایید .