در این بخش مطالب مفیدی راجع به VoIP و مزایای آن و همچنین برتری هایی که نسبت به سیستم تلفنی آنالوگ دارد را می توانید مشاهده نمایید .
چرا یک سازمان باید به سمت استفاده از IP Telephony برود ؟
بازگشت سرمایه در VoIP ، هزینه های راه اندازی ، ابزارهای مدیریتی و آموزش
مقایسه مرکز تلفن VoIP با سانترال آنالوگ
مزایای استفاده از IVR در سیستم تلفن VoIP
سه مزیتVoIP که باعث می شود خدمات بهتری به مشتری ارائه گردد
چهار مزیت یکپارچگیVoIP و CRM
با استفاده از VoIP می توانید 5 مشکل ارائه خدمات به مشتریان را حل کنید
4 روند جدید در فناوری VoIP
بهبود ارتباطات تجاری با استفاده از تکنولوژی ویپ
چطور با ارزیابی نیازها یک شبکه ایده آل VoIP پیاده سازی کنیم ؟
سه روش متداول پیاده سازی ترکیبی ویپ به آنالوگ
هفت ویژگی ویپ که باعث بهبود سرویس دهی به مشتریان می شود

برندها